Jazyk je taký rôznorodý, akí rôzni sú ľudia, ktorí ho používajú. Táto rôznorodosť je našou motiváciou, umožňuje nám učiť sa jeden od druhého a rásť spolu s našimi kolegami a klientmi.


Tím Edifiers
Kto sme
Sme kvalifikovaní učitelia anglického jazyka s dlhoročnými skúsenosťami s firemným vzdelávaním a zároveň zakladatelia aj konatelia spoločnosti
Spoznajte nás bližšie:

Mgr. Katarína BREZÁNI, partner | Director of Studies
Venuje sa vyučovaniu anglického jazyka už takmer 20 rokov. Pedagogické vzdelanie získala na Pedagogickej fakulte Univerzity Komenského v odbore anglický jazyk-pedagogika, pričom počas svojej praxe sa venovala prevažne vyučovaniu dospelých vo firemnom prostredí.
Na univerzite sa zamerala na oblasť ústneho prejavu a stratégie rozvoja tejto komunikatívnej zručnosti. Pred založením spoločnosti Edifiers pracovala ako lektorka anglického jazyka, a preto dôverne pozná všetky aspekty svojej profesie a špecifiká jazykového vzdelávania vo firemnom prostredí.
Na Slovensku je prvou a jedinou Professional Neurolanguage ® koučkou, licencovanou školiteľkou a mentorkou pre inovatívnu metódu učenia jazykov.
Popri jazykovom koučingu sa v práci s prémiovými klientami venuje aj biznis koučingu.
V spoločnosti zodpovedá za akademickú oblasť a profesijný rozvoj lektorov.

Alexander ŠTRBÁK, partner | Chief Operational Officer
MA TESOL, DipTesol, FTBE, CELTA
Pôsobil 10 rokov vo Veľkej Británii, kde získal pedagogické vzdelanie (MA TESOL)
na University of Brighton.
Popri štúdiu a po ňom pracoval ako lektor anglického jazyka, neskôr ako manažér v jazykovej škole v Brightone a získal bohaté skúsenosti v rôznych oblastiach vyučovania angličtiny ako cudzieho jazyka, predovšetkým v diagnostike jazykových zručností a obchodnej angličtine.
Na univerzite sa špecializoval na problematiku profesionálneho rozvoja učiteľov a prínosu spätnej väzby vo vyučovacom procese. Má na starosti každodenný manažment spoločnosti
a našu digitálnu platformu.

Mgr. Zuzana ŠTRBÁKOVÁ, partner | Chief Creative Officer
CELTA
Vyštudovala anglický jazyk a psychológiu na Pedagogickej fakulte Univerzity Komenského.
Počas štúdia sa špecializovala na psycholingvistiku a venovala sa problematike vzniku komunikačných bariér v jazykovom vzdelávaní dospelých. Má takmer 20 rokov skúseností
s vyučovaním anglického jazyka vo firemnom prostredí, kde viedla aj komunikačné tréningy zamestnancov.
Ďalšie odborné vzdelanie získala v Brightone, vo Veľkej Británii, kde aj niekoľko rokov pôsobila ako lektorka v jazykovej škole.
V Edifiers sa špecializuje na odbornú angličtinu a tvorbu nových kurzov, školení a didaktických materiálov.
Náš tím lektorov
Jana Svetlíková, Assistant Director of Studies

I’ve been a member of the Edifiers family since 2013. I graduated in the British and American Studies from the Faculty of Arts, P.J. Safarik University in Kosice and was employed by Edifiers the same year.
Since then, I’ve gained a lot of experience teaching both general and business English. For me, teaching adults means a unique opportunity to experience a wide range of clients from different industries and interesting backgrounds, a challenge to meet their specific requirements and an extremely rewarding feeling to see them making progress and performing in English.
Currently, I hold the new position of ADoS (Assistant Director of Studies) which means that besides teaching, I have a key task of assisting with managing the academic life of the company.
Maxime Genin, Teacher

I was born and raised in Corsica, a small island located in the Mediterranean.
After graduating with a Bachelor’s of Applied Sciences from the University of Marseille in 2012, I started travelling and working abroad (mostly in Australia, New-Zealand and Ireland).
Although it was a project that I’d had in my mind for years, taking the leap towards becoming an English teacher only materialised when I resided in Ireland. There, I passed my certification of Teacher of English as a Foreign Language, and started tutoring students that wanted to improve their language skills. I decided to come to Bratislava to live and work as I always wanted to discover the culture and the people for this part of Europe.
I truly want to help my students to be confident and knowledgeable English speakers, and feel an immense reward from seeing them progress continually.
When I am not working, you’ll find me cooking a meal at home or sampling local foods and drinks around town.
Liam Murphy, Teacher

I’m from Birmingham, a large post-industrial town in the centre of England. Often referred to as the “second city”, in terms of population Birmingham is the second largest conurbation in the UK.
I came to Slovakia from China, where I spent 5 years teaching at Universities, polytechnics and language centres. Before China I taught for a year in Istanbul and at various times in between at schools and language centres in England.
As a teacher I would describe my style as relaxed and fluid. I like to adapt materials and approach to suit the student’s personality and abilities. By finding a student’s greatest weaknesses in their language usage I can most effectively help them to strengthen their abilities. This allows for greater communication – which is the ultimate goal: to communicate as fluently and accurately as possible.
In my free-time I like playing guitar, watching or reading stories and learning about history. I find storytelling to be an important part of language learning – which is another reason I enjoy teaching.
Hana Zaujecová, Teacher

I have been teaching English for Edifiers since September 2017. I studied Translation and Interpreting of the English language and Literature and the Slovak language and Literature at Constantine the Philosopher University in Nitra. After graduating I realized that by teaching English I could spread the knowledge I learned as well as learn something new myself. At Edifiers I teach mainly Business English, which helps me grow professionally. Furthermore, I believe that the acquired skills are useful and necessary to communicate with people in the business environment.
I think I am quite talkative, friendly and open-minded. Foreign languages have always been a hobby of mine, along with hiking, reading and chatting with friends over good coffee, of course. I think that learning languages is a great way of learning something new as well as meeting new people, getting to know new cultures and overcoming personal and cultural barriers. That’s why I love teaching English.
Anna Kuncio, Teacher

At the age of eight I had only 2 goals in my life: kick a football as high as I possibly can (preferably so it lands on the roof of a house), and to achieve proficiency in English in order to travel the world. And as I was impatient about it (both of those things actually), I worked hard from an early age to reach the latter goal as soon as possible. On the way, I discovered how much fun it is to communicate in a foreign language and how it easy it is once you start to enjoy it.
I was born and raised in Poland, the cold but beautiful seaside. As mentioned above, I had a clear plan of my life. I consider myself lucky because my father understood very early on how important languages are, and he encouraged my sister and me to work hard and always push ourselves in our studies. Because of that, I was able to study in London, UK, and travel just as I had planned. I lived in various European countries, usually for at least a year if not more, and used my knowledge of the English language to teach others. I worked a lot with young learners and teenagers, who to this day I find fascinating to teach as their perspective on life and things are so different from adults’. I completed my CELTA course in Brest, France where I started teaching adults…and discovered that some adults’ perspective on life is actually also different and interesting.
My adventure of teaching continues, currently in Bratislava, which already feels like home. My current goal is to become the best teacher that I possibly can because I want to help others and share my knowledge and experience of English. I believe that somehow I got it for free so why not share it with people?
Tomáš Batik, Senior Teacher

I was born in Košice and lived there for the first 27 years of my life excluding the 15-month period in 1996-97 when I lived in the UK. It was there that I succesfully passed the Cambridge exam and acquired a Certificate of Proficiency in English.
In 2000, I majored in English and History at the Faculty of Arts of the University of Prešov. I have been teaching continuously ever since which has given me over 18 years of experience with all kinds of students imaginable – both public courses and corporate clients of various industries and services – banking, insurance, nuclear energy, healthcare, the pharmaceutical industry, IT, supermarket chains, vendors and makers of various products, car mechanics etc.
I teach because it combines two of my greatest hobbies – English and getting to know new people. Apart from these I also love music and good stories in any form, be it a movie, a TV series, a book, comics or just the good old face-to-face storytelling. Thanks to my natural curiosity about all aspects of life I am glad to explore almost any topic my students are interested in.
Kinga Gyökeresová, Teacher

I am Kinga Gyökeresová , I was born in Bratislava but spent quite a few years living and working abroad, both in Britain and China.
I graduated as a music teacher but also acquired an English as a Foreign Language diploma. In London I worked for a summer school with my CELTA qualification teaching mainly children. The school is one of the prominent language schools in Britain where a special teaching method is used to teach students from about 40 different countries. I truly enjoyed teaching in a creative, international setting, so I spent a decade there. The most rewarding feeling was to see my students improve their English, become more confident with fun activities and interesting projects. I also worked in China for two years, in primary schools in Slovakia and my latest project was teaching Syrian refugee children based in Lebanon online.
I believe students remember the most from a lesson if they have enjoyed it and this is what I am trying to achieve while teaching.
When I am not teaching, I like to spend my time on creative projects (writing , photography) and a lot of traveling (I am a qualified tour guide). Another “hobby” of mine is learning. It can be about a new destination, new recipes or a new skill.
Z našej histórie

Prečo Edifiers?
Vedeli sme, že v našom smerovaní, vízii či hodnotách nechceme meniť nič.
Počas dvanástich rokov sme odučili desiatky klientov z rôznych odvetví, na rôznych postoch. Popri tom všetkom sme sa s nimi naučili, ako komunikujú, na čo všetko potrebujú angličtinu, a hlavne to, na čo vlastne potrebujú nás.
Dostávali sme tiež otázky: „Takýto kurz nemáte? Tak študujte, nájdite materiály a kurz nám urobte na mieru.“ A tak sme hľadali materiály, študovali, vyrábali sylaby, školili seba aj lektorov.
Uvedomili sme si, že našou hlavnou pracovnou náplňou je prinášať našim klientom odbornosť, osobný prístup a pomáhať im pri ich osobnom rozvoji.
Už sme neboli iba špičkoví lektori – stali sme sa tímom, ktorý zveľaďoval myseľ svojich študentov. Stali sme sa Edifiers.
Naša vízia
Spolupráca je u nás vždy na prvom mieste.
Staráme sa o kvalitné a kvalifikované jazykové vzdelávanie a zároveň sme konzultantom pri navrhovaní a organizovaní programov pre firmy a jednotlivcov.
V spojení s našimi klientami vytvárame na základe ich potrieb a požiadaviek na mieru šité, špecifické a efektívne programy jazykového rozvoja s využitím nášho potenciálu, skúseností, vedomostí aj zručností.
Naši klienti
Vždy rešpektujeme ich právo na anonymitu a sme hrdí na to, že pre mnohých sme výhradným dodávateľom služieb už od začiatku nášho pôsobenia.
Naši klienti sú väčšinou z oblasti farmácie, práva, financií, bankovníctva, ale aj potravinárstva a finančných služieb.
Naše hodnoty
Denno-denne pracujeme v prostredí, ktoré na nás kladie špecifické nároky. Nielen na výkon, profesionalitu, odbornosť ale aj komunikáciu.
Zároveň sme však učitelia a naša práca je pre nás poslaním. Veríme, že poctivosť, pracovitosť, ľudskosť a vysoké nároky na seba sú základom vysokej úrovne našich služieb.
Ako pracujeme?
Insightful Language Development
Vo všetkom, čo robíme, je náš klient/študent na prvom mieste. Možno to znie ako klišé, ale pre nás je tento princíp hlavným východiskom pre všetky praktické kroky pri práci s klientom.
Takže či ste veľká korporácia a potrebujete nastaviť celofiremné vzdelávanie, vždy sa v prvom rade riadime tým, čo potrebujete a očakávate VY. Nie tým, čo chce učebnica („po lekcii 1 má nasledovať lekcia 2!“), nie tým, čo chce lektor („poďme sa len rozprávať a budem vám opravovať chyby“).
Vždy sa zariadime tak, aby ste dostali presne to, čo pre svoj rozvoj potrebujete. Ak sú to pravidelné, systematické lekcie, vyberieme vám tú najlepšiu učebnicu a dáme pozor, aby ste z nej vyťažili čo najviac. Ale ak potrebujete kurz úplne na mieru, zostavíme vám ho, pripravíme vám všetky vyučovacie materiály a dozrieme na to, aby ste svoj cieľ dosiahli.
Na to, aby sme to dokázali, vás potrebujeme dobre poznať. Vašu súčasnú jazykovú kompetenciu, históriu vášho štúdia, vaše očakávania, časové a finančné možnosti a v prvom rade vaše akademické potreby. Potrebujeme vám rozumieť. Potrebujeme INSIGHT.
Preto sme našu metodiku nazvali Insightful language development. Skôr, než váš kurz spustíme, spravíme si svoju domácu úlohu. Dôslednou diagnostikou jazykových potrieb zistíme všetko, čo potrebujeme vedieť na to, aby sme váš kurz nastavili dobre. Žiadny pokus a omyl. Keď už ho raz spustíme, dbáme na to, aby bežal hladko a aby vás pri vašom štúdiu nič nerušilo.
Na základe výstupu z diagnostiky vám navrhneme spôsob a obsah vášho kurzu, presne zadefinujeme akademické ciele a aj spôsob, akým skontrolujeme ich plnenie v čase. Na toto používame overený model SMART, ktorý nám umožní váš kurz objektívne vyhodnocovať v čase a prispôsobovať jeho formu a obsah vašim životným a pracovným okolnostiam.
Každý klient, firemný aj individuálny, má svojho vlastného manažéra vzdelávania – Language Development Director – ktorým je vždy jeden z partnerov spoločnosti a ktorý dozerá na to, aby bolo všetko tak, ako má byť.
Dospelí študenti nie sú deti, a preto sa ani nedokážu učiť ako deti, len tak z kontextu. Do vyučovacieho procesu dospelého študenta vstupuje veľa rôznych faktorov: jeho osobnosť, predchádzajúce skúsenosti, vedomosti z iných oblastí, vlastná intelektuálna potreba veciam hlbšie rozumieť a v neposlednom rade zažité pracovné návyky.
My tomuto všetkému rozumieme a máme odborné know-how na to, aby sme každého študenta posunuli k splneniu jeho cieľov.
Model SMART
Pri navrhovaní koncepcie jazykového vzdelávania postupujeme podľa modelu SMART. Tento model používame aj pri hodnotení efektivity jazykového vzdelávania pre firmy aj jednotlivcov.
