O workshope:
Epidémia koronavírusu nás všetkých prinútila zostať doma a presunúť osobnú aj pracovnú komunikáciu do online priestoru a využívať rôzne technologické platformy a kanály.
Takáto komunikácia však má svoje špecifiká, predovšetkým ak ide o pracovné a skupinové stretnutia. A ak ešte k tomu takto komunikujete po anglicky, budete potrebovať zopár komunikačných zručností, ktoré ste doposiaľ využívali len minimálne alebo vôbec.
Kľúčom k efektívnej skupinovej komunikácii online je schopnosť jasne a logicky štruktúrovať svoje myšlienky a zároveň v rovnakom duchu aj manažovať diskusiu.
Ako na to sa dozviete v tomto workshope a keďže bude prebiehať takisto online, môžete si svoje nové zručnosti vyskúšať priamo v praxi! Ako bonus od nás dostanete praktický „ťahák“ s frázami, ktoré budete môcť použiť hneď na ďalšej porade.
Obsah:
Úvod: Špecifiká skupinovej komunikácie online
(diskusia a krátke teoretické zhrnutie, 30 minút)
- V čom sa pracovná komunikácia prostredníctvom technológií líši od osobného stretnutia?
- V čom sa líši komunikácia na pracovnom stretnutí, napr. na porade, od stretnutia s priateľmi?
- Aké sú vaše osobné preferencie? Radi komunikujete prostredníctvom technológií? V čom je to pre vás iné, ťažšie?
Aktivita 1: Čo potrebujeme na efektívnu komunikáciu online?
(interaktívna prednáška, 60 minút)
Komunikačné zručnosti:
- štruktúrovanie diskusie
- signposting
- interrupting and dealing with interruptions
Aktivita 2: Ako na to po anglicky
(praktické cvičenia, 90 minút)
- Ktoré frázy sa nám zídu pri porade cez Skype?
- Ako si poradiť s jazykovou bariérou na Skype, webexe alebo inej platforme?
- Ako úspešne absolvovať poradu cez Skype v angličtine?
Tešíme sa na Vás! 🙂
KEDY: 22.5.2020 8.30 – 12.00
S KÝM: Mgr. Zuzana Štrbáková CELTA
KOĽKO: 85,- EUR
Minimálny počet účastníkov: 4